10 مهر 1400

دانشگاه پیراگوا مسکو

دانشگاه پیراگوا مسکو یکی دیگر از دانشگاه های مورد تایید ایران در سال 2021-2022 می باشد که در سال 1400 مورد تایید وزارت بهداشت ایران قرار گرفت. در دانشگاه پیراگوف امکان تحصیل در رشته پزشکی – دندانپزشکی و داروسازی وجود دارد

پزشکی – دندانپزشکی – داروسازی

تحصیل پزشکی دانشگاه پیراگوف مسکو  روسیه

همانطور که اشاره شد در سال میلادی ۲۰۲۱ دانشگاه پیراگف مسکو مورد تایید وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت. دانشجویان ایرانی می توانند در رشته پزشکی این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند. طول دوره پزشکی دانشگاه پیراگف مانند بقیه دانشگاه های پزشکی روسیه ۶ سال است.

 

تحصیل پزشکی به انگلیسی دانشگاه پیراگف روسیه

همانطور که اطلاع دارید در آخرین بخشنامه وزارت بهداشت در سال ۲۰۲۱ تحصیل به زبان انگلیسی نیز مورد تایید قرار گرفت. در دانشگاه پیراگف تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی نیز امکان پذیر است.

 

شهریه پزشکی دانشگاه پیراگووا مسکو روسیه

شهریه دانشگاه پیراگووا به روبل در یک سال تحصیلی اعلام می شود. تحصیل در رشته پزشکی به انگلیسی در پیراگوا در سال 460 هزار روبل ( حدود ۱۶۰ میلیون تومان ) است. هزینه تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در دانشگاه پیراگف نیز 460 هزار روبل است.

 

تحصیل دندانپزشکی دانشگاه پیراگووا مسکو

یکی دیگر از رشته های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه رشته دندانپزشکی است. طول دوره دندانپزشکی در روسیه ۵ سال است. در دانشگاه پیرافگ امکان تحصیل دندانپزشکی به زبان روسی وجود دارد.

 

هزینه تحصیل دندانپزشکی دانشگاه پیراگوف

شهریه دانشگاه پیراگوف به روبل و به صورت سالانه محاسبه می شود. شهریه تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه پیراگف در سال 460 هزار روبل معادل حدود ۱۶۰ میلیون تومان است.

 

تحصیل داروسازی دانشگاه پیرافگ مسکو

طول دوره داروسازی دانشگاه پیرافگ روسیه ۵ سال است. رشته داروسازی پیراگف مورد تایید جمهوری اسلامی ایران می باشد. البته امکان تحصیل داروسازی به زبان انگلیسی در دانشگاه پیرافگ وجود نداد و فقط به زبان روسی می توانید تحصیل نمایید.

 

هزینه تحصیل داروسازی دانشگاه پیراگوا مسکو

شهریه داروسازی دانشگاه پیراگوف در سال 350 هزار روبل است که اگر با روبل ۳۶۰ تومان در محاسبه کنیم شهریه داروسازی دانشگاه پیرافگ به تومان در سال می شود ۱۲۳ میلیون تومان

 

پزشکی دانشگاه پیراگوف مسکو روسیه به انگلیسی

یکی از تغییرات اصلی در بخشنامه سال ۲۰۲۱ وزارت بهداشت این بود که تحصیل به زبان انگلیسی نیز در دانشگاه های روسیه مورد تایید قرار گرفت. و یکی از دانشگاه هایی که امکان تحصیل به زبان انگلیسی در آن وجود دارد دانشگاه پیراگوف مسکو است.

 

مدرک زبان A2 برای تحصیل پزشکی در روسیه

باید به این نکته توجه داشته باشید که تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه تنها به این شرط مورد تایید است که ابتدا دانشجو زبان روسی را در یکی از دانشگاه ها روسیه خوانده و مدرک بین المللی زبان روسی سطح A2 را دریافت نماید.

شهریه پزشکی به انگلیسی دانشگاه پیراگوف مسکو روسیه

نکته جالب در مورد دانشگاه پیراگوف این است که بر خلاف بقیه دانشگاه های روسیه هزینه تحصیل به زبان انگلیسی و روسی این دانشگاه تفاوتی ندارد و شهریه تحصیل به زبان انگلسی در دانشگاه پیراگوف نیز 460 هزار روبل می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*