Hi, How Can We Help You?
13 مهر 1400

دانشگاه علوم پزشکی نانجینگ چین

نوع : دانشگاه دولتی
سال تاسیس : 1941
شهر : نانجینگ
رنکینگ شانگهای: 401
رنکینگ QS : 537 شناسید

مقدمه

دانشگاه علوم پزشکی نانجینگ یک موسسه آموزش عالی با سابقه ای باشکوه و سنت های عالی است. در اوایل سال 1941 ، این نخستین موسسه در چین شد که دانشجویان فارغ التحصیل را پذیرفت. همچنین یکی از اولین کالج های پزشکی در چین بود که برنامه های آموزش پزشکی شش ساله را ارائه داد و یکی از اولین کسانی که مجاز به اخذ مدرک دکترا و کارشناسی ارشد در چین نیز بود. NMU یکی از دانشگاه های کلیدی است که توسط استان جیانگ سو حمایت مالی می شود.

🏫 درباره دانشگاه علوم پزشکی نانجینگ (NJMU)

دانشگاه علوم پزشکی نانجینگ (NMU) در سال 1934 به عنوان دانشکده سیاست و مدیریت استانی جیانگ سو تاسیس شد. این دانشگاه در سال 1957 به کالج پزشکی نانجینگ تغییر نام یافت. این دانشگاه در سال 1993 نام دانشگاه فعلی پزشکی پزشکی نانجینگ را پذیرفت.

امروزه این دانشگاه یک موسسه آموزش پزشکی مدرن با طیف کاملی از رشته ها ، یک دانشکده قوی و ظرفیت های تحقیقاتی کلاس اول است. این برنامه دارای هفت دوره دکترا در مقطع دکترا ، یازده برنامه کارشناسی ارشد رشته اول و شش مرکز تحقیقات فوق دکترا است. برنامه های مدرک آن هفت رشته را شامل می شود – پزشکی ، علوم ، فناوری ، مدیریت ، حقوق ، آموزش و ادبیات. این دانشگاه دارای سه رشته اصلی در سطح دولتی و یک رشته اصلی برای پرورش سطح دولتی است. این دانشگاه همچنین یک آکادمی از آکادمی مهندسی چین و یک آزمایشگاه کلیدی ایالت دارد.

این دانشگاه از بیست و دو مدرسه و یک مدرسه مستقل (مدرسه کانگدا) تشکیل شده است. این دانشگاه دارای بیست و سه بیمارستان وابسته و بیش از پنجاه بیمارستان آموزشی در جیانگ سو ، شانگهای ، ژجیانگ و شاندونگ و غیره است
در هشت دهه گذشته ، این دانشگاه تعداد زیادی از استعدادهای درمانی و بهداشتی را پرورش داده و در ماندگاری در زمینه سلامت بشریت نقش بسزایی داشته است.

در سالهای اخیر ، دانشگاه علوم پزشکی نانجینگ فعالیتهای مبادله ای گسترده ای انجام داده و روابط و همکاری چند مدل را با سایر کالج ها و دانشگاه ها بطور جدی توسعه داده است. این دانشگاه با کالج ها و موسسات پزشکی در ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، استرالیا ، سوئد ، ژاپن ، استان تایوان و هنگ کنگ SAR و غیره همکاری و تبادل دانشگاهی برقرار کرده است. ، استان تایوان و سایر کشورها در سراسر جهان.

در قرن جدید ، NMU قصد دارد به یکی از بالاترین دانشگاه های پزشکی ، با ویژگی های متمایز و شهرت بین المللی تبدیل شود. و تلاش خواهد شد تا سهم برجسته تری در آموزش پزشکی ، تحقیق ، خدمات و فرهنگ بگذارد.

محوطه دانشگاه

این دانشگاه دارای دو دانشگاه ، Wutai و Jiangning است. پردیس Wutai ، واقع در پای جنوبی تپه Wutai در منطقه Gulou در منطقه نانجینگ ، دارای مساحت هشت هکتار و مرکز آموزش و تحقیقات بالینی است. پردیس Jiangning ، واقع در شهر دانشگاه در Jiangning ، نانجینگ ، دارای مساحت هشتاد و هفت هکتار و مرکز آموزش و پژوهش است. این کتابخانه با داشتن بیش از 1،070 ، 000 منابع چاپ شده پزشکی ، بیش از 150000 منابع الکترونیکی و بیش از 6000 مجله به زبانهای مختلف ، دارای مجموعه گسترده ای از منابع است که آن را به عنوان مرکز ادبیات پزشکی در استان جیانگ سو قرار می دهد. NMU همچنین مسئول انتشار 11 ژورنال دانشگاهی است.

درباره نانجینگ

نانجینگ ، با اختصار نینگ ، مرکز استان جیانگ سو در چین و معاون شهر استانی استان جیانگ سو ، مرکز سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی استانی است. به عنوان یکی از چهار پایتخت چین باستان ، نانجینگ مهد حیاتی تمدن چین است و در مدت زمان طولانی ، محور سیاسی و فرهنگی جنوب چین بوده است ، بنابراین به عنوان پایتخت ده سلسله باستان لقب گرفته ، غنی از هم میراث فرهنگی و هم آثار تاریخی. این دانشمندان ، روشنفکران و شاعران و هنرمندان بسیار خوبی را تولید کرده است.

به عنوان پایتخت استان جیانگ سو در چین ، نانجینگ شهری پر از قدرت و فرصت است. این یک پنجره برای شماست که نگاهی اجمالی به چین واقعی نشان دهید. گشت و گذار ، تحصیل و زندگی در اینجا ، ممکن است هر روز آن را تغییر و رشد دهید ، ممکن است آن را به عنوان یک شهر با سنت چینی به عنوان پیش زمینه و پر از بسیاری از کیفیت های مدرن بیابید ، و ممکن است مهمان نوازی مردم را در اینجا احساس کنید.

نانجینگ در منطقه آب و هوای موسمی منطقه نیمه گرمسیری شمالی است. این چهار فصل در اینجا مجزا است ، با شرایط مرطوب در طول سال ، تابستانهای بسیار گرم و خنک ، زمستانهای سرد و مرطوب وجود دارد و در این بین ، بهار و پاییز از طول معقولی برخوردار هستند.

در سال های اخیر ، نانجینگ در حال توسعه اقتصاد ، تجارت ، صنعت و همچنین ساخت و سازهای شهری است.

زندگی در دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکی نانجینگ (NMU) انواع مختلفی از فعالیت ها را انجام می دهد ، از جمله: مسابقات ایروبیک ، جشنواره علمی و فناوری و هنرهای فرهنگی ، دانش ، بهره برداری و مهارت مسابقات درمان اورژانس ، مسابقات آوازخوانی و موارد دیگر.

جزئیات خوابگاه:

قیمت اتاق نوع اتاق
دو نفره RMB 800 به ازای هر نفر در هر ماه

رشته های موجود:

پزشکی عمومی(MBBS) دوره 6 ساله : شهریه 34 هزار یوان
لیسانس فیزیوتراپی شهریه 24 هزار یوان
لیسانس پرستاری شهریه 24 هزار یوان
لیسانس تصویربرداری پزشکی(5 ساله شهریه 34 هزار یوان

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*