13 مهر 1400

دانشگاه ججیانگ چین

نوع : دانشگاه دولتی
سال تاسیس : ۱۸۹۳
شهر : هانگجو
Shanghai world ranking: 67
QS World Ranking 2020 = 54

معرفی دانشگاه ججیانگ

دانشگاه ججیانگ که در سال 1897 به عنوان یکی از اولین موسسات آموزش عالی در چین تأسیس شد ، هم اکنون یک دانشگاه معتبر و معتبر تحقیقاتی تحت مدیریت مستقیم وزارت آموزش و پرورش چین است. دانشگاه ژجیانگ که به عنوان “کمبریج شرقی” در تاریخ شناخته شده است ، از نظر قدرت علمی که در آموزش ، تحقیق و خدمات اجتماعی نشان داده ، همواره در بین دانشگاه های برتر چین قرار گرفته است.
دانشگاه ژجیانگ
دانشگاه ژجیانگ ZJU

درباره ZJU

دانشگاه ججیانگ بر روی مطالعه و تحقیقات موثق و علوم و نوآوری های فناوری تمرکز دارد. این مجموعه تعدادی از بسترهای بین المللی سطح بالا دانشگاهی را راه اندازی کرده و استادان ، محققان و تیم های تحقیقاتی سطح بالا را در رشته های مختلف گرد هم آورده است. در سال های اخیر ، دانشگاه ژجیانگ در شاخص های خروجی از جمله انتشارات ، ثبت اختراعات و غیره جایگاه اصلی در چین را حفظ کرده و دستاوردهای مهمی در علوم ، فناوری ، علوم انسانی و علوم اجتماعی به دست آورده است. دانشگاه ژجیانگ همیشه در زمینه تهیه نیازهای ملی و منطقه ای دست به ابتکار عمل می زند و خود را برای تبدیل شدن به منبع تأثیرگذار سطح بالا و نوآوری و مجموعه ای از استعدادها متعهد می سازد. در سال 2015 ، صندوق تحقیقاتی در دانشگاه ژجیانگ 3.316 میلیارد یوان درآمد داشت.

دانشگاه ژجیانگ با پیشرفت و تفکرات روزگار ، کل کشور را در اصلاحات آموزشی قدم می گذارد. فرهنگ غنی دانشگاه ، امکانات پیشرفته تدریس و طیف گسترده ای از مبادلات بین المللی شرایط مطلوبی را برای پیشرفت دانش آموزان ایجاد می کند.

درباره کالج بین المللی

کالج بین المللی دانشگاه ژجیانگ یک مؤسسه آموزشی و اداری ویژه است که مسئول ثبت نام ، خدمات و چینی به عنوان زبان دوم (CSL) است و متشکل از دفتر امور عمومی ، دفتر ارتقاء بین المللی زبان چینی ، دفتر امور دانشجویان دانشجویی ، دفتر برنامه CSL ، و کارشناسان خارجی و مرکز خدمات دانشجویان دانشجویان خارج از کشور که دفتر مرکزی آن در پردیس Yuquan با دو دفتر اداری دیگر به ترتیب در پردیس Zijianggang و پردیس Huajiachi واقع شده است.

این دانشگاه اولین ثبت نام خود را در بین دانشجویان بین المللی در سال 1979 انجام داد و از آن زمان تاکنون بیش از 25000 دانشجوی بین المللی برای تحصیل در مدرسه آمده اند.

درباره شهر هانگجو

دانشگاه ژجیانگ در شهر تاریخی و دیدنی Hangzhou ، ژجیانگ ، استانی زیبا و مرفه در جنوب شرقی چین با میراث فرهنگی غنی و همچنین محصولات خوب سنتی مانند ابریشم و چای واقع شده است. هانگژو به عنوان “زیباترین و باشكوه ترین شهر جهان” توسط مسافر ایتالیایی ماركو پولو ، مورد تقدیر قرار گرفت ، هانگژو در سلسله آهنگ جنوب (1127-1279) پایتخت چین بود. به عنوان یک تفرجگاه توریستی با شهرت جهانی ، اکنون دارای مکانهای دیدنی و مکانهای تاریخی زیادی از جمله West Lake ، Soul-Conceal Buddhist معبد ، Six-Harmony Pagoda و یادگارهای بدوی Liangzhu و همچنین چهار موزه ملی ابریشم ، چای ، چینی سنتی دارو و سفال به ترتیب. Hangzhou در طول سال با داشتن چهار فصل خاص از زیبایی خاص ، از آب و هوای معتدلی برخوردار است. Hangzhou با قطار یا اتوبوس فقط دو ساعت از شانگهای فاصله دارد. بسیاری از شهرها مانند پکن ، Xi هتل ، Guilin ، کونمینگ و Hongkong با قطار یا هواپیما قابل دسترسی هستند.

پردیس یوکان

پردیس یوکان در گوشه شمال غربی دریاچه غربی و در کنار پارک گیاه واقع شده است. مساحت کل بیش از 1700 mu است. ساختمان هایی با مساحت 700000 متر مربع وجود دارد که دفاتر مدیریت در آن واقع شده اند. هم اکنون دفاتر مدیریت 3 دانشکده زیر 21 دانشکده (بخش) در این پردیس مستقر هستند: دانشکده علوم ، دانشکده مهندسی ، دانشکده اطلاعات ، دانشکده مهندسی برق ، گروه مهندسی مکانیک ، گروه مهندسی انرژی ، گروه مواد علوم و مهندسی شیمی ، دانشکده علوم و مهندسی اطلاعات ، دانشکده مهندسی زیست پزشکی و علوم ابزار ، دانشکده مهندسی شیمی و مهندسی بیوشیمیایی ، دانشکده هوانوردی و فضانوردی ، دانشکده علوم و فنون رایانه ، کالج اقتصاد و کالج مدیریت عمومی ، و غیره.

پردیس Xixi

پردیس Xixi در منطقه توسعه فناوری پیشرفته Hangzhou ، در شمال غربی شهر Hangzhou واقع شده است. این محوطه دانشگاه 46 زمین هکتار را اشغال می کند و ساختمانهایی با مساحت 370،000 متر مربع وجود دارد. Xixi دانشگاه سابق Hangzhou است. در حال حاضر در این دانشگاه ، دفاتر مدیریتی سه دانشکده وجود دارد ، یعنی دانشکده علوم انسانی ، دانشکده معارف و کالج رسانه ، فرهنگستان بین المللی ، آموزش و پژوهش تئوری سیاسی. علاوه بر این ، یک رشته آکادمی برتر ملی وجود دارد. همچنین یک مرکز محاسبات ، آزمایشگاه مرکزی ، یک مرکز چندرسانه ای و یک کتابخانه که دارای 1650،000 نسخه کتاب و 11.570 نوع مجله چینی-انگلیسی است ، وجود دارد.

پردیس Huajiachi

پردیس Huajiachi در ضلع شرقی شهر Hangzhou واقع شده است. این محوطه دانشگاه 99 هکتار را اشغال می کند و ساختمانهایی با مساحت 280،000 متر مربع وجود دارد. Huajiaci دانشگاه کشاورزی سابق ژجیانگ است. در این پردیس ، سه رشته سراسری آکادمی برتر و یک پایگاه ملی ملی تحقیقات و آموزش پرسنل وجود دارد. علاوه بر این ، یک مرکز چندرسانه ای ، یک مرکز محاسبات ، یک مرکز شبکه رایانه ای و یک کتابخانه نیز وجود دارد که 800000 نسخه از کتاب را در خود جای داده است.

پردیس ژجیانگ

پردیس Zhijiang در جنوب شهر Hangzhou و در نزدیکی رودخانه Qiantangjiang قرار دارد. در حال حاضر ، دانشکده قانون Guanghua در پردیس واقع شده است.

پردیس زیجینگانگ

پردیس Zijingang در شمال غربی شهر و تنها 5 کیلومتری پردیس Yuquan واقع شده است ، پردیس Zijingang محوطه اصلی دانشگاه ژجیانگ است که دفاتر مدیریت 3 دانشکده زیر 7 دانشکده (بخش) در این مکان واقع شده اند پردیس: دانشکده علوم انسانی ، دانشکده علوم اجتماعی ، دانشکده پزشکی ، دانشکده مهندسی عمران و معماری ، دانشکده مطالعات بین المللی ، کالج علوم زندگی ، دانشکده علوم پزشکی پایه ، دانشکده بهداشت ، دانشکده علوم دارویی ، دانشکده مدیریت. پردیس Zijingang هم اکنون ساختمان هایی با 600000 متر مربع مساحت دارد که 13،000 دانشجوی سال اول و دوم دانشگاه را در خود جای داده است.

بورس های تحصیلی

  • بورس تحصیلی دولت چین
  • بورسیه دانشگاه ژجیانگ
  • بورس تحصیلی دریایی از چین
  • برنامه بورس تحصیلی رهبران آینده آسیا

زندگی در دانشگاه و فعالیت ها

دانشگاه ژجیانگ طرفدار فضای بین المللی دانشگاه است ، ارتباط و انسجام بین دانشجویان چینی و دانشجویان بین المللی را ترغیب می کند. دانشجویان بین المللی دانشگاه ما مطابق علایق خود می توانند در فعالیتهای مختلف فرهنگی ، ورزشی و انجمنی شرکت کنند. هر ساله ، دانشگاه فعالیت های مختلف دانشگاهی بزرگی را برگزار می کند ، به عنوان مثال ، جشنواره دانشجویی ، موسیقی Sino – خارجی

رشته های دوره تحصیلی پزشکی عمومی و لیسانس

1- برنامه آموزش زبان چینی.
2- – برنامه MBBS آموزش انگلیسی پزشکی عمومی(شهریه 42800 یوان)
3- برنامه های درجه دو آموزش زبان انگلیسی در پردیس بین المللی (Haining)
3.1 موسسه ZJU-UIUC (لینک) Engineering مهندسی مکانیک ، مهندسی عمران ، مهندسی برق ، مهندسی کامپیوتر.
موسسه ZJU-UoE 3.2 (پیوند): علوم زیست پزشکی یکپارچه , انفورماتیک زیست پزشکی

4- برنامه های مهندسی آموزش زبان انگلیسی taught فقط مدرک ZJU Link (پیوند)

4.1 موسسه ZJU-UIUC (پیوند): مهندسی برق و اتوماسیون ، الکترونیک و مهندسی کامپیوتر.

4.2 کالج مهندسی برق: مهندسی برق و اتوماسیون. (دانلود)

4.3 دانشکده علوم اطلاعات و مهندسی الکترونیک: علم و فناوری الکترونیک (بارگیری) ، مهندسی اطلاعات. (بارگیری)

4.4 دانشکده کنترل علوم و مهندسی: اتوماسیون. (ارتباط دادن)

5- دانشکده تجارت بین المللی: ارتباطات و مدیریت جهانی با آموزش انگلیسی (پیوند)

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*